xiakona是合鸟子呀口古口古口古口古口古口古口古口古口古

来叫叉姐!挖坑一时爽,填坑火葬场(挖坑不填重症患者)……有错字请给我留言提醒(我的手常常不听使唤)

我魔刀千刃主人家系个憨落

推荐食用顺序一览


————————————————————

我魔刀千刃主人家系个憨落


被埋灰两年后,终于再次畀主人擝出嚟!

我系几咁兴奋!

几难耐!

几饥渴!

嚟啦!主人呀!

畀我哋斩咗对面嗰白毛!!


“噫~!这把刀怎么裂成这个样子!?”


等埋?


“不管了,菜刀我都砍死你个四眼仔!”


唔系呀?


“这个鸡大保果然坑我!”


我本身就系呢个亚子呀!!


我,

魔刀千刃,

自出世以嚟,

第一次畀追随主人好嫌弃!!


暴风雨式咗出嚟——!!!


“你这个四眼仔真是猴赛雷啊!

但是你忘记了意见很重要的事。

集中精神——

以气御剪——!”


等埋?

唔系呀?

系我先嚟呀!

系我咪喐?啊!!

你睇吓我呀?主人啊!!!


嘤嘤嘤嘤——


主人你果然唔爱我……


“今日我就要带佢走,我睇边个敢阻我。”


!!!

啊!!

主人终于谂起我啦!

拿啊!!

超激动!!!

拿丫啊!!!

咁面善嘅气息!!

咁面善嘅手感!!

咁面善嘅斩击!!

主人好靓仔!!!!



啊?

等埋?

你,你你!

你呢个女人!

唔好玷我呀!

我好不容等到噉将铰剪碎咗呀!

主人快醒下!

快睇下我!

打劫咗呀!

救刀咗呀!


等埋?

唔系呀?

你,你你!

你呢个女人!

我好不容等到噉将铰剪碎咗呀!

你做咩又畀主人打咗一啲铰剪啊?


“刀我也会还你的。”


哦。


“不用了,我还是比较喜欢用剪刀。”


哦。


“对了,还没有谢谢你,

帮我重新打造了一把新剪刀。”


哦。


“比以前那把牛杂剪刀好用多了。”


哦。

算算啦,我已经习惯咗。

憨落主人嘅常规用啫。

衣唔如新,刀,不如剪。


我,

魔刀千刃,

心碎如身。

我真系有史以嚟,最冇地位嘅魔刀喇!


威马逊台风式咗出嚟——!!!


“为什么没有任何反应。”


我!

魔刀千刃!

就算断成两截!

碎成百千蚊!

点都唔会听你呢个女人嘅嘢!


“你敢动他,我就杀了你。”


哦。


“你出手干嘛,我又不是打不过他。”


哦。


“就算你是受了伤,我也不会对你客气的。”


哦。


“那个……我……

今天牛杂生意不错。”


哦。


“就顺路给你买了一套,很适合在海边穿的啊啊啊啊~”


哦。


“有空一起去海边玩啊~~”


哦。


……


我……


我……

我只系一把刀啊!!

点解要畀摆狗粮!!


尼加拉瓜瀑布式咗出嚟——!!!


“接下来,

把碎片扔到世界各地去,就可以了。”*


等埋?

唔系呀?

哎呀!

我唔记得咗我本身就系碎成百千蚊嘅!


女王大人!

我!

魔刀千刃!

愿为你赴汤蹈火!

攻防兼备!

虽然你唔会以气御刀……

求唔好将我掉嘅满世界都系!!


啧,真系香。


————————————————————

我魔刀千刃的主人现在是个憨批


被埋灰两年后,终于再次被主人拔出来!

我是多么兴奋!

多么难耐!

多么饥渴!

来吧!主人!

让我们斩了对面那个白毛!!


“噫~!这把刀怎么裂成这个样子!?”


等等?


“不管了,菜刀我都砍死你个四眼仔!”


不是?


“这个鸡大保果然坑我!”


我本来就是这个亚子呀!!


我,

魔刀千刃,

自出世以来,

第一次被追随的主人如此嫌弃!!


暴风雨式哭泣——!!!


“你这个四眼仔真是猴赛雷啊!

但是你忘记了意见很重要的事。

集中精神——

以气御剪——!”


等等?

不是?

是我先来的啊!

是我先动的啊啊!!

主人你看看我啊啊啊!!!


嘤嘤嘤嘤——

主人你果然不爱我了……


“今日我就要带佢走,我睇边个敢阻我。”


!!!

啊啊!

主人你终于想起我啦!

啊啊啊!!

超激动!!!

啊啊啊啊!!!

这熟悉的气息!!

这熟悉的手感!!

这熟悉的斩击!!

主人好帅!!!!


诶?

等等?

你你你!

你这个女人!

不要碰我呀!

我好不容等到那把剪刀碎了啊!

主人快醒醒!

快看看我!!

抢劫了呀!!

救刀了呀!!!


等等?

不是?

你你你!

你这个女人!

我好不容等到那把剪刀碎了啊!

你干嘛又给主人打了一把剪刀啊!?


“刀我也会还你的。”


哦。


“不用了,我还是比较喜欢用剪刀。”


哦。


“对了,还没有谢谢你,

帮我重新打造了一把新剪刀。”


哦。


“比以前那把牛杂剪刀好用多了。”


哦。


算了算了,我已经习惯了。

憨批主人的常规操作而已。

衣不如新,刀不如剪。


我,

魔刀千刃,

心碎如身。

我真是有史以来最没地位的魔刀了!


威马逊台风式哭泣——!!!


“为什么没有任何反应。”


我!

魔刀千刃!

就算断成两截!

碎成百千块!

也绝对不会听你这个女人的话!


“你敢动他,我就杀了你。”


哦。


“你出手干嘛,我又不是打不过他。”


哦。


“就算你是受了伤,我也不会对你客气的。”


哦。


“那个……我……

今天牛杂生意不错。”


哦。


“就顺路给你买了一套,很适合在海边穿的啊啊啊啊~”


哦。


“有空一起去海边玩啊~~”


哦。


……


我……


我……

我只是一把刀啊!!

为什么要被塞狗粮!!


尼加拉瓜瀑布式哭泣——!!!


“接下来,

把碎片扔到世界各地去,就可以了。”*


等等?

不是?

哎呀!

我忘了我本来就是碎成百千块的!


女王大人!

我!

魔刀千刃!

愿为你赴汤蹈火!

攻防兼备!

虽然你不会以气御刀……

求别把我扔的满世界都是!!


啧,真香。


————————————————————

注:*是原创剧情部分,可见《梅花十三的双全法》或者《这是一个房客冒着大雪寻找房东,誓要交齐房租的故事》。

————————————————————

又及:千刃好惨一魔刀 XD

评论(5)

热度(304)

  1. 共8人收藏了此文字
只展示最近三个月数据