xiakona是合鸟子呀口古口古口古口古口古口古口古口古口古

来叫叉姐!挖坑一时爽,填坑火葬场(挖坑不填重症患者)……有错字请给我留言提醒(我的手常常不听使唤)

我魔刀千刃主人曾经系个仔迫

推荐食用顺序一览

————————————————————

大家好,我系魔刀千刃。

俾你哋叫我魔刀或者千刃。

小千系得我屋企主人先可以叫嘅,人哋都冇资格。

——虽然佢都冇咁叫过我。

……佢其实从来都冇叫过我 QAQ……


冇错,我屋企主人从来唔叫我。

佢从来都系用激嚟召唤我。

以气驭剑!

超帅气有冇!

超霸气有冇!!

超嬲有冇!!!


啱!

我!

魔刀千刃!

超嬲嘅!


主人你点解从来都唔叫我!

你睇下嗰啲同样用刀嘅!

——散落啦,千本樱!

——九山八海,无我不断者,三·千·世·界!

我都想喺战斗嘅时候,听主人嗌一句。

——合体啦!小千!

或者

——暗影刺客,无我唔斩者,魔·刀·千·刃!

边惊系一句

——唔好食顶,小千!

都可以啊!主人呀!

(啊?好似边唔啱?)


哦,如果有边唔啱,一定唔系我错。

一定系噉将铰剪嘅错!


啱!

主人嘅新宠系将铰剪啊!

一啲酷爱剪牛杂嘅铰剪啊!


主人个仔迫自从畀人喺背后插咗刀,咁咪跳海之后。

按照嗰只鸡嘅思路,主人大概系喺海哩沟太多水,所以变咗个傻逼。

啧,真系好傻,傻到我呢把刀都睇唔落去啦。


主人你系刀客啊!就算系刺客都系用刀嘅刺客啊!

点解畀海水沟PET你就将我唔记得咗呀!

你仲记得系我帮你将桥炸咗畀你跳海哩嘅咩?

你唔记得了吗?


……算啦,我魔刀千刃系个心胸宽阔嘅刀。

主人,你仲在生就好。


但!系!

唔该呀!主人呀!

唔该你睇下你腹肌!

佢哋都已经变成一嚿啦!

等你再喺傻逼变番靓仔迫嗰阵会喊嘅!

一定会喊嘅!


————————————————————

我魔刀千刃的主人曾经是个帅逼


大家好,我是魔刀千刃。

允许你们叫我魔刀或者千刃。

小千是只有我家主人才能叫的,别人都没有资格。

——虽然他也没这么叫过我。

……他其实从来都没叫过我 QAQ……


对,我家主人从来不叫我。

他从来都是用气来召唤我。

以气驭剑!

超帅气有没有!

超霸气有没有!!

超生气有没有!!!


对!

我!

魔刀千刃!

超生气的!!


主人你为什么从来都不叫我!

你看看那些同样用刀的!

——散落吧,千本樱!

——九山八海,无我不断者,三·千·世·界!

我也想在战斗的时候听主人喊一句。

——合体吧!小千!

或者

——暗影刺客,无我不斩者,魔·刀·千·刃!

哪怕是一句

——别吃撑了,小千!

也可以啊!主人!

(诶?好像哪里不对?)


哦,如果有哪里不对,那一定不是我的错。

一定是那把剪刀的错!


对!

主人的新宠是把剪刀!

一把酷爱剪牛杂的剪刀!


主人那个帅逼自从被人从背后捅了刀子,被迫跳海之后。

按照那只鸡的思路,主人大概是在海里泡太多水,所以变成了一个傻逼。

啧,真的是好傻,傻得我这把刀都看不下去了。


主人你是刀客啊!就算是刺客也是用刀的刺客啊!

为什么被海水泡一泡你就把我忘了啊!

你还记得是我帮你把桥炸了让你跳海里的吗!?

你不记得了吗!?


……算了,我魔刀千刃是个心胸宽阔的刀。

主人你还活着就好。


但!是!

拜托啊!主人!

麻烦你看看你的腹肌!

他们都已经变成一块啦!

等你再从傻逼变回帅逼的时候会哭的!

一定会哭的!!


————————————————————


我不会粤语,所以感谢百度粤语翻译器

但我不明白为什么全都是汉语会蹦出三个英文字(黑人问号???)

评论(12)

热度(421)

  1. 共12人收藏了此文字
只展示最近三个月数据